Waarom werken animated GIFs niet op GoeieVraag?

Zie mijn antwoord hier:

http://www.goeievraag.nl/vraag/dien-gaan-oproerkraaiers.26702

Anders gezegd: Hoezo mogen animated GIFs niet van GV?

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik bedoel dus hoe het op GV weergeven word, niet hoe het op de directe link (bron, source, hoe je het wilt noemen) staat

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als dat niet kan dan zal mijn toegevoegd plaatje niet werken.
Ik kan me goed voorstellen dat het dan een GV wordt vol met plaatjes die het imago van GV kunnen aantasten waardoor het een "kinderforum" gaat worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat animated gifs gewoon bloedirritant zijn, en een forum kunnen veranderen in een zeer storend, bewegend poeziealbum. De beweging leidt erg af en is voor mensen die problemen hebben met lezen of computerschermen zien erg vervelend. Een beetje zichzelf respecterend forum (of wat daar op lijkt) schakelt dus die mogelijkheid alvast uit ; wel zo rustig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens bewegende plaatjes gezien op GV.

Ik vermoed dat je avatar geen bewegend plaatje kan/mag zijn, maar afbeeldingen die je toevoegt aan je vraag of aan je antwoord wel.

Ik heb dat echter getest noch nagevraagd.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm kijk eens op deze link: http://www.goeievraag.nl/vraag/dien-gaan-oproerkraaiers.26702 Plaatje werkt niet, maar als je het op de bron bekijkt (erop klikken) werkt ie wel.
hoezo werken animeted gif's niet op GV.
doe maar eens mijn avatar vergroten.
gifs kan je gewoon gebruiken voor zover ik weet. alleen worden ze niet bewegend weergegeven
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet op GoeieVraag zelf bedoel ik dus, wel op de source. Dat zei ik ook al bij de vraag zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee wacht dat zei ik niet -.- Toegevoegd